CUPRA CONNECT App ofereix connectivitat per a cotxes de combustió i híbrids endollables i My CUPRA app per gestionar cotxes 100% elèctrics.
Segur siguis on siguis. Mantingues el teu CUPRA en les millors condicions.
Aconsegueix ajuda comunicant-te en el teu idioma siguis on siguis. El teu CUPRA connectarà amb els equips d’emergència locals i els enviarà informació rellevant sobre l’accident, com ara l’hora i la ubicació.
En cas d’avaria, el teu vehicle es comunicarà amb el Centre d’Atenció Telefònica d’Assistència a la Carretera i et portarem al taller associat més proper.
Quan s’encengui un llum d’advertència o calgui fer alguna mena de manteniment, CUPRA CONNECT et posarà en contacte amb el teu taller associat de confiança.
Programa la temperatura perfecta, carrega el vehicle o localitza l’últim lloc on has estacionat de manera remota amb l’app.
Controla el procés de càrrega de manera remota en els vehicles elèctrics i e-HYBRID. Start&Stop instantani i programació de càrrega abans d’un trajecte.
Ajusta la temperatura ideal del teu elèctric o híbrid de manera remota o programa el CUPRA perquè l’assoleixi a l’hora que triïs.
Portes i finestres tancades? Llums apagats? Comprova-ho amb l’app i queda’t tranquil.
Has oblidat on has aparcat? Et guiem fins al teu vehicle. CUPRA CONNECT desa automàticament la localització del teu últim estacionament.
App CUPRA CONNECT.
Bloqueja i desbloqueja el teu vehicle, rep alertes antirobatori i estableix àrees i límits de velocitat. Tot des de la comoditat de casa gràcies a l’app CUPRA CONNECT.
Comunica’t amb Alexa des del teu vehicle. Fes llistes de la compra i controla els dispositius intel·ligents de casa teva.
Bloqueja i desbloqueja el teu vehicle, rep alertes antirobatori i estableix àrees i límits de velocitat. Tot des de la comoditat de casa gràcies a l’app CUPRA CONNECT.
Comunica’t amb Alexa des del teu vehicle. Fes llistes de la compra i controla els dispositius intel·ligents de casa teva.
My CUPRA App.
Descobreix com l'última tecnologia t'ofereix una experiència de conducció única creada especialment per als conductors del CUPRA Born.
Descobreix com l'última tecnologia t'ofereix una experiència de conducció única creada especialment per als conductors del CUPRA Born.
Primer, comprova els punts següents:
Si tot això està correcte i el problema persisteix, si us plau posa't en contacte amb el teu concessionari.
Si no et registres i actives completament l’app CUPRA CONNECT només podràs accedir als serveis exigits per llei (trucada al servei d’emergències).
No podràs accedir a les funcions en línia de Seguretat i servei, Accés remot a través de l’app o Infotainment en línia. El Navi System no es connectarà en línia i l’«Hola Hola» només funcionarà amb algunes ordres de veu específiques.
CUPRA emmagatzema les dades personals dels clients juntament amb qualsevol altra informació necessària per poder oferir els serveis de CUPRA CONNECT (per exemple, informació sobre el vehicle i geolocalització).
Les dades generades per l’ús de CUPRA CONNECT són teves i, per això, el seu ús depèn del teu consentiment explícit.
L’ús de les dades es fa d’acord amb la Llei de protecció de dades de la UE (LOPD). Per a més informació, consulta la Política de privacitat de CUPRA CONNECT.
Has de tenir en compte que aquestes dades només són utilitzades per CUPRA i els nostres socis de serveis i distribució, i que no es comparteixen amb tercers amb motius comercials. A més, en la majoria dels casos aquestes dades són anònimes (les dades no anònimes només es fan servir quan és necessari. En aquests casos, CUPRA les processa d’acord amb unes pautes estrictes de seguretat).
CUPRA CONNECT està disponible a Alemanya, Bèlgica, República Txeca, Dinamarca, Finlàndia, Noruega, Suècia, França, Gran Bretanya, Irlanda, Àustria, Suïssa, Itàlia, Espanya, Portugal, Polònia, Hongria, Grècia, Xipre, Països Baixos, Luxemburg, Bulgària, Romania, Croàcia, Eslovènia, Malta, República Eslovaca, Andorra, Estònia, Letònia, Lituània, Sèrbia, Albània, Macedònia, Bòsnia i Hercegovina, Ucraïna i Gibraltar .
CUPRA CONNECT també està disponible a Montenegro per als vehicles GEN3.
Quan el vehicle detecta que s’ha produït un accident, ja que es desplega el coixí de seguretat i el cinturó de seguretat es tensa, es posa automàticament en contacte amb el servei d’emergències.
Si CUPRA CONNECT està activat, la trucada es fa a un servei d’emergència privat en lloc del servei d’emergències local o públic. Amb la Trucada d’emergència privada es transfereix informació rellevant sobre l’accident com ara la localització, l’adreça, el nombre de persones involucrades i la gravetat del succés.
A més, s’activa HMI language perquè et puguin atendre en el teu idioma siguis on siguis (en el cas que la teva llengua no estigui disponible, t’atendran en anglès).
Si ho prefereixes, estarem amb tu al telèfon fins que arribi el servei d’emergències. Tingues present que normalment no rastregem la teva localització i que aquesta informació només s’utilitza en cas d’accident per a la teva seguretat.
La Trucada d’emergència privada es pot activar manualment mitjançant el mòdul de tres botons o la pantalla d’Infotainment.
La Trucada per avaria s’activa manualment, però en cas d’un accident menor apareixerà a la pantalla un missatge amb tres opcions: Activar Trucada d’emergència, Activar Trucada per avaria o Cancel·lar.
Qualsevol passatger pot activar la Trucada per avaria fent servir el botó central del mòdul de tres botons o la secció «telèfon» del menú.
Quan actives la Trucada per avaria el teu vehicle envia informació com el quilometratge i els missatges o llums indicatius d’avaria que s’hagin activat perquè l’agent de CUPRA pugui detectar quin és el problema i oferir-te el millor servei.
Quan s’activa la Trucada per avaria també es comparteix la informació relativa a l’hora i la localització perquè l’operador et pugui trobar fàcilment. Això és especialment útil si et trobes en àrees poc poblades i no saps exactament on ets.
Quan el sistema d’Infotainment t’avisi que has de fer una revisió mecànica, el teu servei tècnic de preferència rebrà una notificació.
D’aquesta manera, el taller es posarà en contacte amb tu per concertar una cita mitjançant el mètode de contacte que hagis indicat (telèfon o correu electrònic).
El teu PSP rebrà la informació següent sobre el teu vehicle:
L'Status de Vehicle mostra la següent informació:
Si el teu vehicle es troba en una àrea amb una xarxa pobra, com ara un pàrquing soterrani, potser no ha pogut enviar correctament la informació al servidor. En condicions normals, la posició d’aparcament del teu cotxe s’envia al servidor en el mateix moment en què s’apaga el motor.
Quan actives CONNECT, s’actualitza el Navi System i es connecta en línia per oferir-te informació en temps real. Això no suposa cap càrrec addicional, ja que les dades consumides per la navegació estan incloses al paquet de serveis CONNECT.
Aquests són els serveis inclosos que no suposen un càrrec addicional per consum de dades:
El servei d'aparcament et mostra el nombre de places disponible a:
També t'ofereix informació addicional com:
Quan actives l’app CUPRA CONNECT, «Hola Hola» comprèn millor el llenguatge (amb Control de llenguatge natural). Això et permet donar ordres fent servir un llenguatge natural, sense haver d’aprendre una manera específica de fer-ho. Sempre que disposis de connexió a internet podràs:
«Hola Hola» també et permet dictar SMS o correus electrònics. Per dictar un missatge, prem la tecla del micròfon i parla amb naturalitat. Quan hagis acabat, revisa el text escrit i esborra’l o reescriu-lo en cas que calgui.
El Control de llenguatge natural dels vehicles (GEN3 i GEN4) reconeix:
El Control de llenguatge natural dels vehicles GEN4 també reconeix:
El VIN (número d'identificació del vehicle o número de xassís) és el codi únic de 17 dígits del teu CUPRA. És una combinació de números i caràcters.
El trobaràs als papers de la matrícula o imprès a la part inferior esquerra del parabrises, a prop dels eixugaparabrises quan estiguis de cara al cotxe.