en:Our DNA:Racing:The e-Racer takes its first steps AD/CA

L' e-Racer fa els seus primers passos.

Per a molts, el circuit és sinònim del rugit dels motors. Però el futur de les curses no es tracta de qui ha tingut el més gran rugit, sinó de qui ha aconseguit el millor rendiment i innovació. Què passa si el motor més potent també fos el més silenciós? CUPRA sap que el veritable poder prové de dins i estem preparats per obrir el capó i deixar que el món faci una ullada.

El CUPRA e-Racer, el primer vehicle en compliment total de les Normes Tècniques E-TCR, ha finalitzat amb èxit la seva primera marxa a la pista a Croàcia. Amb l’ajuda d’un apassionat equip d’experts en bateries d’automòbils de Rimac Technology, vam provar l’e-Racer a diverses velocitats per garantir que els quatre motors proporcionen una tracció integrada i calibrada de les rodes posteriors. Tot i que alguns vehicles electrònics pateixen problemes derivats de sistemes i controls avançats, la CUPRA e-Racer va acabar la primera tirada amb zero incidents. Aquesta era la primera vegada que un cotxe de competició CUPRA completament elèctric havia tocat la pista i el nostre primer pas per la cursa redefinida.

"La nostra incertesa inicial a causa de la complexa integració dels nous sistemes elèctrics va donar lloc ràpidament a l'optimisme, ja que el primer cotxe elèctric de la família CUPRA, el primer cotxe de carrera completament elèctric, va completar la seva carrera inaugural a la pista", va dir Xavier Serra, responsable de Desenvolupament Tècnic a CUPRA Racing. "Això representa un pas més cap al nostre objectiu de reinventar les curses i l'experiència de la pista de carreres."

El primer èxit de CUPRA e-Racer no només va demostrar l'impressionant potencial d'aquesta "màquina elèctrica", sinó que també va mostrar al món que les carreres electròniques no són només una possibilitat, sinó que és el futur de les curses. I l’e-Racer és aquí per dirigir-s'hi.

Aquests primers passos sòlids són només el principi. Tots els sistemes electrònics funcionen sense problemes. Els quatre motors estan calibrats correctament. Però sabem que som capaços de molt més. És per això que la propera parada de CUPRA e-Racer és el Circuit de Castelloli, on continuarem posant a punt els seus sistemes elèctrics intrincats i l’afanyarem al màxim. I creiem fermament que el CUPRA e-Racer estarà més que llest per emprendre la pista al Circuit de Barcelona-Catalunya en l’acte final de la TCR Europe Series 2018 d’aquest mes d’octubre.

Per als veritables amants de la pista, la passió per les curses no és una cosa que puguis veure o escoltar. Hi ha alguna cosa del vostre ADN.

MËS INFORMACIÖ

Vols saber què passarà? Segueix-nos a @cupraandorra a Instagram